Vackra vinter



När vårsolen har vaknat, då känns vintern plötsligt vänligt vacker.


På hörnet här blir det snart kaffe i gröngräset med solen i ansiktet igen.



Från min "backe" och ner här har vi mitt jobb precis till höger, så nära, så nära.



Utsikten inifrån min arbetsplats, kan man ha ett bättre läge va?!



En stig upp mot Hullsta, Westerlunds fik och stan, nerifrån "mitt" hus.



Mitt i stadsparken en nästan helt vanlig lördag, en ren!



Kan de stångas eller vad? Näe han ville visst bara visa sina ståtliga horn.



Maffigt att knata runt och bära på det där, men de tappar de visst varje år.



Oj, en ren ren.......*fniss*

Så ser vintern ut i Sollefteå, när våren är i antågande.



Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Åhh så fina foton och söta renen vill jag bara gå och klappa :-)

2012-03-10 @ 12:17:05
URL: http://www.ateljecinnamon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0